Forum o grach z całego świata !
Czwarta część gry wprowadza znaczne zmiany. Przede wszystkim, zlikwidowano tygodniowy werbunek, tj. istoty pojawiające się raz na tydzień. Niektóre stworzenia można werbować codziennie. Teraz armia nie musi posiadać w oddziale bohatera (który w przeciwieństwie do poprzednich części cyklu sam jest jednostką i bierze czynny udział w walce), mogą występować w nim wyłącznie żołnierze, jednak taki oddział nie ma wtedy możliwości przejmowania wrogich i neutralnych struktur typu: kopalnie, miasta i siedliska jednostek. Są jednak pewne ograniczenia, na przykład: nie można mieć wszystkich stworzeń, na osiem możliwych (oprócz królestwa natury, gdzie jednostek werbować można 16 - 2 razy po 4 poziomy) da się dwa stworzenia poziomu pierwszego, ale po jednym z poziomów 2., 3. i 4. Grafika uległa polepszeniu, bitwy rozgrywane są w 3D. Stworzono 2 dodatki: Winds of War (Wichry Wojny) i The Gathering Storm (Nadciągająca Burza). Każda wprowadza nowe kampanie, artefakty i jednostki. Królestw jest sześć: Królestwo ładu, chaosu, życia, śmierci, natury oraz zamek wojowników niekorzystających z magii. Każdej frakcji przyporządkowana jest odpowiednia szkoła magii. Gra jest zupełnie inna niż część 3.
Offline