Las Lorien zaprasza do rozmowy o grach

Forum o grach z całego świata !


#1 2009-06-20 17:28:30

Hunter

http://img190.imageshack.us/img190/8707/administratorqq1.jpg

5193665
Call me!
Zarejestrowany: 2009-05-12
Posty: 299
Punktów :   
Ulubiona Gra : Harry Potter
Ulubiona Książka : Harry Potter
Ulubione Wydawnictwo o Grach : EA Games

Magia

Magia jest bardzo przydatna w Heroesach, zwłaszcza podczas walki, kiedy możemy rzucić na wroga np. Implozje.

Siła zaklęć zależy od mocy bohatera oraz od jego umiejętności. Jest sporo dotyczących magii: magia ognia, magia powietrza, mądrość, nauka czarów itd. Najlepiej zatrudnić bohatera ze specjalizacją związaną z czarami. Zaklęcia dzielimy na cztery podstawowe grupy: powietrza, ognia, ziemi i wody. Można również podzielić na czary ofensywne np. magiczna strzała i defensywne np. kamienna skóra.

Każde zaklęcie jest na jakimś poziomie (od 1 do 5). Czary na wyższych poziomach mają lepszą siłę i skuteczność. Bohater nie ma wszystkich zaklęć od razu. Musi je poznawać w gildiach magów w miastach, ale żeby je poznawać musi mieć odpowiednią moc.

Punkty magii (mana) też odgrywają ważną rolę w czarach (pamiętaj: 1 wiedzy to 10 many). Bo co z tego, że będziesz miał moc 10, a wiedzy 1. Z 10 punktami many mało co zdziałasz.


http://www.heroes3.eu/images/magia/magiaognia.gif
Poziom 1

Magiczna strzała
Koszt:
5 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+30) obrażeń

Klątwa
Koszt:
6 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział przeciwnika zadaje minimalne obrażenia podczas ataku
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział przeciwnika zadaje ((80% minimalnych obrażeń)-1) podczas ataku
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały przeciwnika zadają ((80% minimalnych obrażeń)-1) podczas ataku

Ochrona przed ogniem
Koszt:
5 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 30% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ognia
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ognia
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ognia

Żądza krwi
Koszt:
5 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Atak wybranego oddziału sojuszniczego zwiększa się o 3
Poziom zaawansowany:
Atak wybranego oddziału sojuszniczego zwiększa się o 6
Poziom mistrzowski:
Atak wszystkich oddziałów sojuszniczych zwiększa się o 6
Poziom 2

Oślepienie
Koszt:
10 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrana jednostka przeciwnika jest wyłączona z walki, dopóki nie zostanie zaatakowana. Pierwszy kontratak przeprowadza w wykorzystaniem tylko 50% ataku
Poziom zaawansowany:
Wybrana jednostka przeciwnika jest wyłączona z walki, dopóki nie zostanie zaatakowana. Pierwszy kontratak przeprowadza w wykorzystaniem tylko 25% ataku
Poziom mistrzowski:
Wybrana jednostka przeciwnika jest wyłączona z walki, dopóki nie zostanie zaatakowana. Nie kontratakuje w reakcji
na pierwszy atak

Ściana ognia
Koszt:
8 many
Czas trwania:
2 rundy
Poziom podstawowy:
Tworzy na polu bitwy ścianę ognia, zajmującą 2 pola. Każdy oddział przechodzący przez takie pole otrzymuje ((Moc*10)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale ściana zajmuje 3 pola i zadaje ((Moc*10)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale zadaje ((Moc*10)+30) obrażeń

Wizja
Koszt:
4 many
Czas trwania:
1 dzień
Poziom podstawowy:
Podaje liczebność oddziału wędrujących stworzeń i przewiduje, czy zechcą się przyłączyć do bohatera. Zasięg czaru równy jest Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale pokazuje też podstawowe atrybuty wrogiego bohatera i skład jego armii. Zasięg równy jest podwojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale pokazuje też informacje o wrogim mieście i skład garnizonu. Zasięg równy jest potrojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3

Poziom 3

Kula ognia
Koszt:
15 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Oddziały stojące na wybranym polu i na sąsiednich polach odnoszą ((Moc*10)+15) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale zadaje ((Moc*10) +30) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale zadaje ((Moc*10) +60) obrażeń

Pech
Koszt:
12 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Szczęście wybranego oddziału przeciwnika zmniejszane jest o 1
Poziom zaawansowany:
Szczęście wybranego oddziału przeciwnika zmniejszane jest o 2
Poziom mistrzowski:
Szczęście wszystkich oddziałów przeciwnika zmniejszane jest o 2

Pole minowe
Koszt:
18 many
Czas trwania:
Do dotknięcia
Poziom podstawowy:
Zaklęcie zakłada pola minowe na czterech losowych polach. Oddział, który wejdzie na minę, otrzymuje ((Moc*10)+25) obrażeń. Stworzenia walczące w rodzimym terenie widzą miny i mogą przejść po nich bezpiecznie. Dla wszystkich innych miny są niewidoczne
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale rozmieszcza 6 min, zadających ((Moc*10) +50) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale rozmieszcza 8 min, zadających ((Moc*10) +100) obrażeń

Poziom 4

Armagedon
Koszt:
24 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Zadaje wszystkim jednostkom na polu bitwy ((Moc*50)+30) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Zadaje wszystkim jednostkom na polu bitwy ((Moc*50)+60) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Zadaje wszystkim jednostkom na polu bitwy ((Moc*50)+120) obrażeń

Berserk
Koszt:
20 many
Czas trwania:
1 atak
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział atakuje najbliższą jednostkę. Działa na wszystkie stworzenia w promieniu 1 pola od miejsca, na które został rzucony czar
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale działa w promieniu 7 pól
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale promień działania wynosi 19 pól

Inferno
Koszt:
16 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Jednostki znajdujące się na polu docelowym i w promieniu 2 pól wokół niego otrzymują ((Moc*10) +20) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale zadawane jest ((Moc*10)+40) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale zadawane jest ((Moc*10)+80) obrażeń

Pogromca
Koszt:
16 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Atak wybranego oddziału sojuszniczego jest zwiększany o 8 podczas walki ze Smokami, Hydrami i Behemotami
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale efekt czaru obejmuje też anioły i diabły
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale efekt czaru obejmuje też tytanów

Szał
Koszt:
16 many
Czas trwania:
Do następnej akcji
Poziom podstawowy:
Atak oddziału zwiększany jest o 100% obrony. Obrona oddziału redukowana jest do 0
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale do ataku dodawane jest 150% obrony
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale do ataku dodawane jest 200% obrony

Tarcza ognia
Koszt:
16 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Z ponoszonych przez oddział obrażeń w walce wręcz 20% jest zadawane atakującym
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale oddawane jest 25% obrażeń
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale oddawane jest 30% obrażeń

Poziom 5

Ofiara
Koszt:
25 many
Czas trwania:
Trwały
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział jest składany w ofierze. W zamian za to wskrzeszane są stworzenia (oprócz nieumarłych) z innego oddziału, których suma punktów zdrowia wynosi: ((Moc + Suma wytrzymałości poświęconego typu stworzeń + 3) *liczba poświęconych stworzeń)
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale dodaje się 6 zamiast 3
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale dodaje się 10 zamiast 3

Żywiołak ognia
Koszt:
25 many
Czas trwania:
Trwająca bitwa
Poziom podstawowy:
Po stronie rzucającego pojawia się oddział złożony z (Moc*2) żywiołaków ognia. Nie można wezwać więcej niż jednego typu żywiołaków
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*4) żywiołaków


http://www.heroes3.eu/images/magia/magiapowietrza.gif
Poziom 1

Magiczna Strzała
Koszt:
5 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+30) obrażeń

Przyśpieszenie
Koszt:
6 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Prędkość sojuszniczego oddziału zwiększa się o 3 pola na rundę
Poziom zaawansowany:
Prędkość sojuszniczego oddziału zwiększa się o 5 pól na rundę
Poziom mistrzowski:
Prędkość wszystkich sojuszniczych oddziałów zwiększa się o 5 pól na rundę

Aura Artefaktów
Koszt:
2 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Ukazuje na mapie świata położenie wszystkich artefaktów
Poziom zaawansowany:
Ukazuje na mapie świata położenie artefaktów i bohaterów
Poziom mistrzowski:
Ukazuje na mapie świata położenie wszystkich artefaktów, bohaterów i miast

Poziom 2

Błyskawica
Koszt:
10 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział wroga otrzymuje ((moc*25)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział wroga otrzymuje ((moc*25)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wybrany oddział wroga otrzymuje ((moc*25)+30) obrażeń

Fortuna
Koszt:
7 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Zwiększa Szczęście oddziału o 1
Poziom zaawansowany:
Zwiększa Szczęście oddziału o 2
Poziom mistrzowski:
Zwiększa Szczęście wszystkich sojuszniczych oddziałów o 2

Ochrona przed powietrzem
Koszt:
7 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 30% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii powietrza
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii powietrza
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii powietrza

Precyzja
Koszt:
8 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Zwiększa atak wybranego oddziału strzeleckiego o 3 (tylko podczas wykonywania ataków z dystansu)
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale zwiększa atak o 6
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale dotyczy wszystkich sojuszniczych jednostek strzeleckich

Promień osłabienia
Koszt:
10 many
Czas trwania:
Trwająca bitwa
Poziom podstawowy:
Zmniejsza obronę wybranej jednostki wroga o 3. Czar można rzucić na ten sam oddział kilkakrotnie
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale obrona zmniejszana jest o 4
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale obrona zmniejszana jest o 5

Ukrycie
Koszt:
4 many
Czas trwania:
1 dzień
Poziom podstawowy:
Gdy przeciwnik sprawdza skład armii bohatera, który rzucił ten czar, wszystkie oddziały bohatera pokazywane są jako złożone z najsilniejszych jednostek wchodzących w skład tej armii. Liczebność prezentowana jest zgodnie z prawdą
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale liczebność pokazywana jest jako "0"
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale oddziały pokazywane są jako złożone z najsilniejszych jednostek, jakie może produkować najlepsze miasto bohatera

Wizja
Koszt:
4 many
Czas trwania:
1 dzień
Poziom podstawowy:
Podaje liczebność oddziału wędrujących stworzeń i przewiduje, czy zechcą się przyłączyć do bohatera. Zasięg czaru równy jest mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale pokazuje też podstawowe atrybuty wrogiego bohatera i skład jego armii. Zasięg równy jest podwojonej mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale pokazuje też informacje o wrogim mieście i skład garnizonu. Zasięg równy jest potrojonej mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3

Poziom 3

Hipnoza
Koszt:
18 many
Czas trwania:
Specjalny
Poziom podstawowy:
Daje graczowi kontrolę nad wybraną jednostką przeciwnika, mającą mniej niż ((Moc*25)+10) punktów życia. Oddziały sojusznicze mogą ją atakować bez narażania się na kontratak
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale jednostka hipnotyzowana może mieć do ((Moc*25)+20) punktów życia
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale jednostka hipnotyzowana może mieć do ((Moc*25)+50) punktów życia

Tarcza Powietrza
Koszt:
12 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o -25% obrażeń na skutek ataków z dystansu
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o -50% obrażeń na skutek ataków z dystansu
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o -50% obrażeń na skutek ataków z dystansu

Zniszczenie nieumarłych
Koszt:
15 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wszystkie oddziały nieumarłych odnoszą ((Moc*10)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wszystkie oddziały nieumarłych odnoszą ((Moc*10)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały nieumarłych odnoszą ((Moc*10)+50) obrażeń

Poziom 4

Kontratak
Koszt:
24 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział sojuszniczy może odpowiedzieć na 1 atak więcej w każdej rundzie
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział sojuszniczy może odpowiedzieć na 2 ataki więcej w każdej rundzie
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały sojusznicze mogą odpowiadać na 2 ataki więcej w każdej rundzie

Łańcuch Piorunów
Koszt:
24 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
W wybraną jednostkę przeciwnika uderza piorun, zadając jej ((Moc*40)+25) obrażeń. Wyładowanie uderza następnie najbliższy oddział, zadając mu dwukrotnie mniej obrażeń. Efekt się powtarza, aż trafione zostaną 4 jednostki
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale początkowe obrażenia wynoszą ((Moc*40)+50) i wyładowania trafiają pięć oddziałów
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale początkowe obrażenia wynoszą ((Moc*40)+100)

Poziom 5

Magiczne zwierciadło
Koszt:
25 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Zaklęcia wroga rzucane na oddział sojuszniczy mają 20% szansę odbicia się w kierunku losowej jednostki wroga
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale szansa wynosi 30%
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale szansa wynosi 40%

Żywiołak powietrza
Koszt:
25 many
Czas trwania:
Trwająca bitwa
Poziom podstawowy:
Po stronie rzucającego pojawia się oddział złożony z (Moc*2) żywiołaków powietrza. Nie można wezwać więcej niż jednego typu żywiołaków
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*4) żywiołaków

Lot
Koszt:
20 many
Czas trwania:
1 dzień
Poziom podstawowy:
Bohater może przelecieć nad przeszkodami w wolne miejsce na Mapie Przygód. Zasięg lotu wynosi 60% pozostałych punktów ruchu
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale wykorzystać można 80% limitu
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale zasięg wynosi 100% limitu

Wrota Wymiarów
Koszt:
25 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Przenosi bohatera w widoczne na Mapie przygód, wolne miejsce docelowe. Czar można rzucać dwa razy dziennie; za każdym razem liczba punktów ruchu zmniejszana jest o 3. Jeśli wynosi ona 0, czaru nie można rzucić
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale czar można rzucać trzy razy dziennie
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale czar można rzucać cztery razy dziennie, a liczba punktów ruchu redukowana jest o 2

http://www.heroes3.eu/images/magia/magiawody.gif
Poziom 1

Magiczna strzała
Koszt:
5 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+30) obrażeń

Błogosławieństwo
Koszt:
5 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Stworzenia w wybranym oddziale sojuszniczym zadają maksymalne obrażenia podczas ataku
Poziom zaawansowany:
Stworzenia w wybranym oddziale sojuszniczym zadają podczas ataku maksymalne obrażenia +1
Poziom mistrzowski:
Stworzenia we wszystkich oddziałach sojuszniczych zadają podczas ataku maksymalne obrażenia +1

Ochrona przed wodą
Koszt:
5 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 30% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii wody
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii wody
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii wody

Rozproszenie
Koszt:
5 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Usuwa wszystkie zaklęcia z wybranego oddziału sojuszniczego
Poziom zaawansowany:
Usuwa wszystkie zaklęcia z wybranego oddziału sojuszniczego bądź wrogiego
Poziom mistrzowski:
Usuwa wszystkie zaklęcia ze wszystkich oddziałów na polu bitwy

Uleczenie
Koszt:
6 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Usuwa wszystkie szkodliwe czary z wybranego oddziału sojuszniczego i przywraca mu do ((Moc*5)+10) punktów zdrowia
Poziom zaawansowany:
Usuwa wszystkie szkodliwe czary z wybranego oddziału sojuszniczego i przywraca mu do ((Moc*5)+20) punktów zdrowia
Poziom mistrzowski:
Usuwa wszystkie szkodliwe czary ze wszystkich oddziałów sojuszniczych i przywraca każdemu do ((Moc*5)+30) punktów zdrowia

Przyzwanie okrętu
Koszt:
8 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Przyzywa jeden z okrętów rzucającego czar bohatera. Jeśli żaden z nich nie jest dostępny, przyzywa okręt innego twojego bohatera. Szansa powodzenia wynosi 50%. Czar nie działa, jeśli nie masz wolnych statków
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale jeśli nie ma wolnych okrętów, tworzony jest nowy. Szansa powodzenia wynosi 75%
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale czar działa ze 100% skutecznością (z wyjątkiem przypadków, gdy wszystkie 64 okręty są zajęte

Poziom 2

Lodowy pocisk
Koszt:
8 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział przeciwnika odnosi ((Moc*20)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział przeciwnika odnosi ((Moc*20)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wybrany oddział przeciwnika odnosi ((Moc*20)+30) obrażeń

Osłabienie
Koszt:
8 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Atak wybranego oddziału nieprzyjaciela jest redukowany o 3
Poziom zaawansowany:
Atak wybranego oddziału nieprzyjaciela jest redukowany o 6
Poziom mistrzowski:
Atak wszystkich oddziałów nieprzyjaciela jest redukowany o 6

Usunięcie przeszkody
Koszt:
8 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Usuwa z pola walki jedną niemagiczną przeszkodę. Obiekty będące częścią krajobrazu (np. skały) nie są usuwane
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale usuwa też obiekty magiczne, takie jak np. Ściana ognia
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale usuwa z pola walki wszystkie przeszkody nie będące częścią krajobrazu

Wizja
Koszt:
4 many
Czas trwania:
1 dzień
Poziom podstawowy:
Podaje liczebność oddziału wędrujących stworzeń i przewiduje, czy zechcą się przyłączyć do bohatera. Zasięg czaru równy jest Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale pokazuje też podstawowe atrybuty wrogiego bohatera i skład jego armii. Zasięg równy jest podwojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale pokazuje też informacje o wrogim mieście i skład garnizonu. Zasięg równy jest potrojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3

Poziom 3

Krąg zimna
Koszt:
12 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Jednostki stojące na polach otaczających wybrany oddział doznają (Moc*10)+15) obrażeń. Centralny oddział jest nietknięty
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale zadaje ((Moc*10)+30) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale zadaje ((Moc*10)+60) obrażeń

Radość
Koszt:
12 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Morale wybranego oddziału sojuszniczego zwiększa się o 1
Poziom zaawansowany:
Morale wybranego oddziału sojuszniczego zwiększa się o 2
Poziom mistrzowski:
Morale wszystkich oddziałów sojuszniczych zwiększa się o 2

Teleportacja
Koszt:
15 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Przenosi wybrany oddział sojuszniczy na dowolne wolne pole. Oddział nie może być przeniesiony w ten sposób ponad murem ani fosą
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale oddział nie może zostać przeniesiony nad murem
Poziom mistrzowski:
Oddział może zostać przeniesiony na dowolne wolne pole

Zapomnienie
Koszt:
12 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Połowa stworzeń w wybranym nieprzyjacielskim oddziale strzeleckim zapomina o strzelaniu
Poziom zaawansowany:
Wybrany nieprzyjacielski oddział strzelecki nie może prowadzić ostrzału
Poziom mistrzowski:
Wszystkie nieprzyjacielskie oddziały strzeleckie nie mogą strzelać

Poziom 4

Klonowanie
Koszt:
24 many
Czas trwania:
Do końca bitwy
Poziom podstawowy:
Tworzy kopię wybranego oddziału sojuszniczego z poziomów 1-5. Kopia może atakować, ale znika, jeśli odniesie jakiekolwiek obrażenia.
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale kopiowane mogą być oddziały z poziomów 1-6
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale kopiowane mogą być oddziały z poziomów 1-7

Modlitwa
Koszt:
16 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Zwiększa o 2 Atak, Obronę i prędkość oddziału sojuszniczego
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale premia wynosi 4
Poziom mistrzowski:
Zwiększa o 4 Atak, Obronę i prędkość wszystkich oddziałów sojuszniczych

Spacer po wodzie
Koszt:
12 many
Czas trwania:
1 dzień
Poziom podstawowy:
Bohater rzucający ten czar może przejść po wodzie, pod warunkiem, że ścieżka ruchu kończy się na suchym lądzie. Przebyty dystans może wynosić do 60% limitu ruchu
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale dystans może wynosić do 80% limitu
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale dystans może wynosić 100% limitu

Poziom 5

Żywiołak wody
Koszt:
25 many
Czas trwania:
Trwająca bitwa
Poziom podstawowy:
Po stronie rzucającego pojawia się oddział złożony z (Moc*2) żywiołaków wody. Nie można wezwać więcej niż jednego typu żywiołaków
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków

http://www.heroes3.eu/images/magia/magiaziemi.gif
Poziom 1

Magiczna strzała
Koszt:
5 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+30) obrażeń

Kamienna skóra
Koszt:
5 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Obrona wybranej jednostki sojuszniczej zwiększana jest o 3
Poziom zaawansowany:
Obrona wybranej jednostki sojuszniczej zwiększana jest o 6
Poziom mistrzowski:
Obrona wszystkich oddziałów sojuszniczych zwiększana jest o 6

Spowolnienie
Koszt:
6 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Prędkość wybranego oddziału przeciwnika redukowana jest o 25%
Poziom zaawansowany:
Prędkość wybranego oddziału przeciwnika redukowana jest o 50%
Poziom mistrzowski:
Prędkość wszystkich oddziałów przeciwnika redukowana jest o 50%

Tarcza
Koszt:
5 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Obrażenia w walce wręcz, odnoszone przez oddział redukowane są o 15%
Poziom zaawansowany:
Obrażenia w walce wręcz, odnoszone przez oddział redukowane są o 30%
Poziom mistrzowski:
Obrażenia w walce wręcz, odnoszone przez wszystkie oddziały sojusznicze, redukowane są o 30%

Zasoby ziemi
Koszt:
2 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wyświetla na mapie przygody wszystkie zasoby
Poziom zaawansowany:
Wyświetla na mapie przygody wszystkie zasoby i kopalnie
Poziom mistrzowski:
Wyświetla na mapie przygody wszystkie zasoby, kopalnie i elementy krajobrazu

Poziom 2

Fala śmierci
Koszt:
10 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wszystkie oddziały z wyjątkiem nieumarłych odnoszą ((Moc*5)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wszystkie oddziały z wyjątkiem nieumarłych odnoszą ((Moc*5)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały z wyjątkiem nieumarłych odnoszą ((Moc*5)+30) obrażeń

Ruchome piaski
Koszt:
8 many
Czas trwania:
Do dotknięcia
Poziom podstawowy:
W czterech losowych miejscach na polu bitwy tworzą się ruchome piaski. Są one niewidzialne dla stworzeń, nie będących na swoim rodzimym terenie. Oddział wkraczający na ruchomy piasek jest zatrzymywany do końca rundy
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale ruchome piaski tworzą się w sześciu miejscach
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale ruchome piaski tworzą się w ośmiu miejscach

Wizja
Koszt:
4 many
Czas trwania:
1 dzień
Poziom podstawowy:
Podaje liczebność oddziału wędrujących stworzeń i przewiduje, czy zechcą się przyłączyć do bohatera. Zasięg czaru równy jest Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale pokazuje też podstawowe atrybuty wrogiego bohatera i skład jego armii. Zasięg równy jest podwojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale pokazuje też informacje o wrogim mieście i skład garnizonu. Zasięg równy jest potrojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3

Poziom 3

Antymagia
Koszt:
15 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział sojuszniczy można zaczarować tylko zaklęciami z poziomów 4 i 5
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział sojuszniczy można zaczarować tylko zaklęciami 5 poziomu
Poziom mistrzowski:
Wybrany oddział sojuszniczy staje się odporny na efekty czarów

Ochrona przed ziemią
Koszt:
12 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 30% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ziemi
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ziemi
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ziemi

Ożywienie
Koszt:
15 many
Czas trwania:
Trwały
Poziom podstawowy:
Ożywia zabitych nieumarłych, których łączna liczba wytrzymałości wynosi nie więcej niż ((Moc*50)+30)
Poziom zaawansowany:
Ożywia zabitych nieumarłych, których łączna liczba wytrzymałości wynosi nie więcej niż ((Moc*50)+60)
Poziom mistrzowski:
Ożywia zabitych nieumarłych, których łączna liczba wytrzymałości wynosi nie więcej niż ((Moc*50)+160)

Pole siłowe
Koszt:
12 many
Czas trwania:
2 rundy
Poziom podstawowy:
Na przestrzeni dwóch pól tworzone jest Pole siłowe, blokujące przejście
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale pole ma 3 heksy szerokości
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany

Trzęsienie ziemi
Koszt:
20 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Zadaje 1 punkt uszkodzeń dwóm losowym sekcjom murów obronnych podczas oblężenia
Poziom zaawansowany:
Zadaje 1 punkt uszkodzeń trzem losowym sekcjom murów obronnych podczas oblężenia
Poziom mistrzowski:
Zadaje 1 punkt uszkodzeń czterem losowym sekcjom murów obronnych podczas oblężenia

Poziom 4

Deszcz meteorów
Koszt:
16 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Zadaje jednostkom stojącym na polu docelowym i sąsiednich ((Moc*25)+25) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Zadaje jednostkom stojącym na polu docelowym i sąsiednich ((Moc*25)+50) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Zadaje jednostkom stojącym na polu docelowym i sąsiednich ((Moc*25)+100) obrażeń

Przygnębienie
Koszt:
16 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Morale wybranego oddziału przeciwnika spada o 1
Poziom zaawansowany:
Morale wybranego oddziału przeciwnika spada o 2
Poziom mistrzowski:
Morale wszystkich oddziałów przeciwnika spada o 2

Wskrzeszenie
Koszt:
20 many
Czas trwania:
Trwały
Poziom podstawowy:
Wybrana jednostka sojusznicza odzyskuje na czas bieżącej bitwy poległe w niej stworzenia, których suma punktów życia nie przekracza ((Moc*50)+40)
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale limit punktów życia wynosi ((Moc*50)+80)
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale limit punktów życia wynosi ((Moc*50)+160)

Miejski portal
Koszt:
16 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Bohater po rzuceniu tego czaru zostaje przeniesiony do najbliższego przyjaznego miasta, tracąc 30 punktów ruchu
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale bohater może przenieść się do dowolnego przyjaznego miasta, nie odwiedzanego w danej chwili przez innego bohatera
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale bohater traci tylko 20 punktów ruchu

Poziom 5

Implozja
Koszt:
30 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział nieprzyjaciela odnosi ((Moc*75)+100) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział nieprzyjaciela odnosi ((Moc*75)+200) obrażeń
Poziom mistrzowski:
złożony Wybrany oddział nieprzyjaciela odnosi ((Moc*75)+300) obrażeń

Żywiołak ziemi
Koszt:
25 many
Czas trwania:
Trwająca bitwa
Poziom podstawowy:
Po stronie rzucającego pojawia się oddział złożony z (Moc*2) żywiołaków ziemi. Nie można wezwać więcej niż jednego typu żywiołaków
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*4) żywiołaków

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
usuwanie adblue