Forum o grach z całego świata !
Modyfikacja gry, która wprowadza do rozgrywki nowe możliwości zaczerpnięte z gry Warcraft III: The Frozen Throne. Po rozpoczęciu gry gracz wybiera rasę albo bohatera (łącznie dziewięć postaci) jakim chce być, a następnie rozwija jego kolejne umiejętności (każda ma 3 poziomy i jedną jednopoziomową umiejętność specjalną tzw. ultimate, którą można zdobyć dopiero przy szóstym poziomie rozwoju postaci). Punkty doświadczenia, pozwalające zdobywać kolejne poziomy rozwoju postaci, zawodnicy zdobywają wraz z pieniędzmi. Gracz może także skorzystać z dwóch dodatkowych menu kupowania (aby ich użyć należy na czacie napisać /shopmenu1 lub /shopmenu2), gdzie pogrupowane są specjalne przedmioty, zwiększające zdolności gracza. Zasady gry pozostają niezmienione w stosunku do standardowej gry, jednak nietypowe umiejętności całkowicie zmieniają rozgrywkę.
Nieumarli
Wampiryczna Aura – pozwala przejąć pewną część punktów życia trafionego przeciwnika
Aura Szybkości – gracz biega znacznie szybciej niż inni
Lewitacja – wraz z każdym poziomem doświadczenia gracz może skakać coraz wyżej i dalej
Samobójcza Bomba – zawodnik wybucha po podwójnym wciśnięciu klawisza ultimate lub po własnej śmierci
Ludzie
niewidzialność – pozwala stawać się coraz bardziej niewidocznym dla innych zawodników w zależności od poziomu doświadczenia oraz trzymanej przez gracza broni (im lżejsza, tym gracz jest mniej widoczny)
iAura Życia – każdy kolejny poziom doświadczenia daje dodatkowe 15 punktów życia (HP)
Ogłuszenie – daje pewien procent szans na chwilowe unieruchomienie przeciwnika
Teleport – dzięki tej zdolności gracz może przenieść się w dowolne miejsce na mapie, które jest w zasięgu jego wzroku
Ork
Krytyczne Uderzenie– pozwala zadać przeciwnikowi większe obrażenia (ilość takich szans jest zależna od poziomu umiejętności)
Krytyczny Granat– granat HE zadaje większe obrażenie niż zwykle
Reinkarnacja Ekwipunku – gracz, który został zabity, dostaje szansę na odzyskanie swojego ekwipunku w następnej rundzie
Błyskawica – razi piorunami najbliższych widocznych przeciwników
Nocny Elf
Uniki – szansa na uniknięcie pocisków rywali
Aura Cierni – obrażenia, które otrzymuje gracz, są w pewnym stopniu oddawane atakującemu
Aura Celności – zadawane są większe obrażenia
Wiążące Korzenie – zielone spirale unieruchamiają przeciwnika w miejscu na 10 sekund
Krwawy Mag
Feniks – szansa na ożywienie kilku (ilość zależna od poziomu rozwoju tej umiejętności) zawodników z zespołu gracza
Odpędzanie – podrzuca przeciwnika w powietrze, co pewną ilość oddanych strzałów
Kradzież Many – każde trafienie w rywala zabiera jego pieniądze, a daje je graczowi
Podpalający Płomień – zawodnik może podpalać rywali (ilość dostępnego ognia jest ograniczona)
Myśliwy cienia
Fale Uzdrowienia – daje co pewien czas po 1 punkcie życia każdemu graczowi z zespołu
Urok – spowalnia przeciwnika i na moment pozbawia go specjalnych zdolności
Pilnujący Wąż – pozwala zostawić w wybranym miejscu promień zadający obrażenia każdemu przeciwnikowi, który przez niego przejdzie (używa się go za pomocą klawisza ability)
Voodoo Zła – na 2 sekundy gracz staje się nieśmiertelny
Wartownik
Kret – zawodnik dostaje szansę, aby wcielić się w przeciwnika i móc szkodzić zespołowi rywali
Mruganie – pozwala wyłączyć umiejętność specjalną (ultimate) przeciwnika
Uderzenie Cieni – zwiększa zadawane obrażenia
Zemsta – gracz może się odrodzić od razu po śmierci, mając 50 punktów życia
Pan Krypty
Kłująca Aura – powoduje trzęsienie się ekranu trafionego przeciwnika
Mocny Pancerz – daje osłonę przed obrażeniami i zadaje lustrzane obrażenia przeciwnikowi
Padlina Chrząszczy – zwiększa zadawane obrażenia
Rój Szarańczy – przeciwnik zostaje trafiony specjalnym uderzeniem niezależnie od tego, gdzie znajduje się na mapie
Offline