Las Lorien zaprasza do rozmowy o grach

Forum o grach z całego świata !


#1 2009-05-27 13:39:38

Hunter

http://img190.imageshack.us/img190/8707/administratorqq1.jpg

5193665
Call me!
Zarejestrowany: 2009-05-12
Posty: 299
Punktów :   
Ulubiona Gra : Harry Potter
Ulubiona Książka : Harry Potter
Ulubione Wydawnictwo o Grach : EA Games

Regulamin

§1
Ogólne Warunki Handlowe

1.1 Konta w grze są własnością firmy RedMoonStudios GmbH & Co. KG. Gracze nie mogą rościć sobie prawa do zarejestrowanego konta ani żadnego jego elementu. Dotyczy to także skasowanych biletów Premium.
1.2 Sprzedaż konta jest surowo zabroniona, gracz może sprzedawać jedynie nieskasowane bilety Premium. Każda wychwycona próba sprzedaży konta prowadzi do jego usunięcia. Podobnie będzie z kontami już sprzedanymi jeżeli administracja otrzyma bezsprzeczne dowody. Jedyna dopuszczalna możliwość to sprzedaż konta za bilety Premium.
1.3 Gracze nie mogą wystawiać do licytacji kont ani innych części gry (kamieni szlachetnych, administracji klanem, czasu poświęconego na grę, itp.). Wszystkie tego typu ogłoszenia są traktowane bezpośrednio jako próba sprzedaży konta.
1.4 Dozwolone jest oferowanie swoich usług w wojnie gildii w zamian za bilety Premium. Jeśli chcesz mieć pewność, że najemnik Cię nie oszuka, uzgodnij z nim warunki jego przyłączenia do gildii. Najemnik i lider gildii muszą przesłać administratorowi gry identyczne warunki pomocy oraz swoją zgodę (mailowo, używając adresu mailowego, na który jest zarejestrowane konto w grze). W przypadku, gdy najemnik otrzyma bilety lecz nie wywiąże się z warunków, jego konto zostanie usunięte (podobnie będzie z kontem zleceniodawcy jeżeli to on złamie warunki umowy). Inne formy usług (np. zemsta na wrogim graczu) w zamian za bilety Premium mogą także być zgłaszane Administracji według takich samych zasad. Pragniemy zarazem zaznaczyć, że każda forma takiej umowy nie może dotyczyć czynności łamiących regulaminu gry. Administratorzy nie będą zajmować się przypadkami, w których nie zastosowano się do powyższych zaleceń.

§2
Forum oraz Administracja Gry

2.1 Oficjalne forum KnightFight jest nieodłącznym elementem gry. Wszystkie informacje dotyczące spraw organizacyjnych jak i nadchodzących zmian umieszczone przez administrację na forum są wierzytelne i prawomocne w takim samym stopniu jak informacje ukazujące się bezpośrednio w grze.
2.2 Osoba odwiedzająca forum gry ma obowiązek zapoznać się z jego regulaminem i go przestrzegać.
2.3 Gracze są zobowiązani zastosować się do poleceń administracji. Nie zastosowanie się do poleceń administracji skutkować będzie zablokowaniem konta na okres 3 dni.
2.4 Administrator Gry ma pełne prawo :
- Wejść na konto gracza uprzednio zmieniając jego hasło w celu przeprowadzenia kontroli. Administrator gry nie zna hasła do konta gracza ( nie ma więc mowy o wchodzeniu na czyjeś konto, bez jego późniejszej wiedzy o tym fakcie). W przypadku wpisywania niepoprawnego hasła do konta prosimy wpierw przypomnieć je sobie na maila za pomocą opcji „Zapomniałeś hasła?” na stronie logowania.
- Zablokować, bądź usunąć konto gracza jeżeli stwierdzi naruszenie regulaminu gry.
- Ocenzurować nazwę bądź profil gracza/gildii jak i nazwę broni.
2.5 Administrator Gry nigdy nie poprosi gracza o podanie hasła do jego konta. Osoba podająca się za administratora i prosząca o takie dane nim nie jest.
2.6 O wszystkich bugach (błędach występujących w grze) należy natychmiast powiadomić administratora gry. Świadome wykorzystywanie przez gracza błędów dla własnych korzyści skutkować będzie usunięciem jego konta.
2.7 Kontakt z Administracją Gry możliwy jest wyłącznie poprzez wiadomość prywatną na forum (PM) lub pocztę elektroniczną (adresy e-mail podane są na forum). Wszystkie przypadki złamań regulaminu bądź inne sprawy zgłaszane wszelkimi innymi sposobami mają prawo nie zostać rozpatrzone przez administracje.
2.8 Wszelkie formy oszustwa (m.in. preparowanie fałszywych screenów wiadomości, fałszywe zgłoszenia), karane będą kasacją konta oszusta w grze i permanentnym banem na forum gry
2.9 Gracz ma prawo odwołać się od decyzji administratora na forum w odpowiednim dziale bądź też poprzez kontakt bezpośredni (patrz pkt. 2.7). W przypadku odrzucenia przez Administrację odwołania, gracz ma prawo złożyć skargę na administratora pisząc w języku angielskim lub niemieckim wiadomość na adres : support@redmoonstudios.de – prosimy wtedy podać także dane konta wobec którego administrator wydał zdaniem gracza błędny wyrok.

§3
Konta w grze

3.1 Multikonta (posiadanie więcej niż 1 konta przez jednego gracza na danym serwerze) jest zabronione. Konta graczy, którzy złamią tę zasadę, zostaną usunięte. Farmienie (pozyskiwanie złota od swoich własnych multikont lub kont innych graczy, którzy przygotują je specjalnie na atak) skutkować będzie skasowaniem wszystkich kont biorących udział w procederze - bez ostrzeżenia i bez wyjątków.
3.2 Każdy przypadek gry kilku osób z jednego komputera lub łącza internetowego należy zgłosić administracji. Należy przy tym podać linki do wszystkich kont.
3.3 Zabronione jest korzystanie ze skryptów, botów i podobnych programów. Należy pod tym rozumieć wszystkie programy, które umożliwiają użytkownikowi zautomatyzowanie często powtarzających się czynności a także selekcjonowanie danych, m.in. programów, które czytają dane bezpośrednio z serwerów gry. Obejmuje to używanie linków wymiany oraz wszelkich serwisów internetowych, które umożliwiają niebezpośrednie klikanie na linki rekrutacyjne. Konta osób używających botów, skryptów i podobnych programów zostaną usunięte.
3.4 Gracz może pomagać sobie korzystając z programów które w sposób niebezpośredni (dane nie są sczytywane z serwera przez program lecz są wprowadzane do niego przez samego gracza) porównują dane wyświetlane w grze, np. MS Excel.
3.5 Rozpowszechnianie jakichkolwiek narzędzi/botów/skryptów mających na celu manipulację KnightFight jest zabronione i skutkować będzie usunięciem konta. Zobacz też punkt 3.3 .
3.6 Nadużywanie możliwości automatycznego odświeżania strony (patrz też pkt 3.3) lub ręczne odświeżanie jej kilkanaście razy na sekundę nie jest „normalnym” sposobem grania i może prowadzić do sytuacji gdzie więcej niż jeden gracz zaatakuje dane konto w tym samym czasie. Jeżeli taka sytuacja powtórzy się u konkretnej osoby lub grupy osób więcej niż raz Administracja wręczy im pisemne ostrzeżenie w formie wiadomości e-mail na adres podany w profilu konta. Jeżeli proceder będzie kontynuowany dalej powodując opisywane anomalie konta graczy będą kasowane.
3.7 Konta w grze (lub na forum gry), które posiadają wulgarne, agresywne, radykalne politycznie (nazistowskie, rasistowskie, itp.) tagi, nazwy rycerzy, gildii lub broni, zostaną zablokowane na okres 10 dni. Nazwy zostaną zmienione przez administratora. Po odblokowaniu konta gracz może zmienić nazwę lub zaproponować nową, w przypadku braku Premium. Powrót do starej nazwy prowadzić będzie do usunięcia konta.
3.8 Nazwy graczy i raporty z walk mogą być wstawiane w opisie klanu lub postaci, lecz muszą być natychmiast usunięte, jeśli poprosi o to gracz, do którego odsyłają. Dotyczy to także nazw oraz raportów z wojen gildii, której dany gracz jest członkiem. Używanie tych informacji w obelżywy sposób jest zakazane. Jeśli gracz nie usuwa ich pomimo próśb, o pomoc można poprosić administratora. Jeżeli gracz nie usunie ich mimo polecenia administratora, jego konto zostanie zablokowane na 3 dni, a jego opis usunięty. Jeżeli dany gracz poprosi o usunięcie takowych informacji należy jednocześnie rozumieć, że nie życzy sobie umieszczania ich także w przyszłości.
3.9 Gracz ma prawo jeżeli uzna to za stosowne skasować swoje konto lub oddać je innej osobie nie posiadającej konta na tym samym serwerze. W przypadku oddania konta poprzedni właściciel traci do niego wszelkie prawa i tym samym nie może prosić administracji o jego odzyskanie.
3.10 Wszystkie przypadki wymiany na inne konto lub przekazania swojego konta komuś innemu powinny być załatwiane poprzez forum w odpowiednim dziale. Administrator ma prawo nie przyjąć zgłoszenia jeżeli gracz twierdzi, że inny gracz obiecał mu swoje konto podczas rozmowy przez komunikator (np. gadu-gadu) po czym tego nie zrobił.
3.11 Skasowane konta mogą zostać przywrócone do gry przez Administrację. Prosić o to może wyłącznie gracz do którego konto należało i wyłącznie w przypadku kiedy NIE zostało ono skasowane za złamanie regulaminu gry. Zwracając się do administratora z prośbą o przywrócenie konta należy napisać do niego wiadomość podając w niej numer serwera, nick oraz adres e-mail przypisany do konta w chwili kasacji konta.
3.12 Każde konto jest sprawdzane w założeniu, że należy do JEDNEJ osoby i TYLKO ona nim gra. Zaznaczamy tutaj, że granie wspólnie na jednym koncie lub wzajemna pomoc w prowadzeniu swoich kont jest dozwolona i tolerowana przez Administracje. Jeżeli jednak dane konto nie jest dostępne do ataku na przełomie ostatniego tygodnia przez co najmniej ŚREDNIO około 4 godz. dziennie Administracja ma prawo uznać to za złamanie regulaminu i podciągnięcie pod toolusing (pkt 3.3).

§4
Wiadomości w grze oraz spamming

4.1 Wysyłanie innym graczom wiadomości z własnym linkiem rekrutacyjnym, spamowanie i zalewanie własnym linkiem rekrutacyjnym publicznych for dyskusyjnych, czatów lub ksiąg gości jest zabronione. Konto gracza rozsyłającego swój link zostanie zablokowane na 7 dni. Jeżeli po blokadzie sytuacja się powtórzy, konto zostanie usunięte.
4.2 Konta graczy, którzy używają wulgarnych lub obelżywych zwrotów w stosunku do innych graczy oraz członków teamu KnightFight.pl zostaną zablokowane na okres 5 lub 10 dni, w zależności od treści wiadomości. Konta graczy, którzy próbują wyłudzić bilety Premium lub inne przedmioty, zostaną usunięte.
4.3 Konta graczy wysyłających agresywne, pornograficzne, nielegalne, seksistowskie lub radykalne politycznie (nazistowskie, rasistowskie, itp.) prywatne wiadomości w grze lub na forum, a także konta graczy z takimi treściami w swoich opisach (tak tekstowymi, jak i w formie obrazów), będą blokowane na okres 10 dni, opisy zaś będą usuwane.
4.4 Spam, czy też celowo wysyłanie irytujących, bezsensownych, prowokujących innych graczy prywatnych wiadomości w grze (lub na forum gry) jest zakazany. Gracz zostanie ostrzeżony, jeśli otrzymamy skargę od innego gracza. Jeśli takie wiadomości będą się powtarzać, to konto natręta w grze zostanie usunięte. Powtarzające się ataki NIE są formą nękania i prosimy nie zgłaszać takich przypadków administracji.
4.5 Chcemy wyraźnie podkreślić, że wyłącznie gracz jest odpowiedzialny za rozpowszechnianie własnego linku rekrutacyjnego. Nie bierzemy na siebie absolutnie żadnej odpowiedzialności za konsekwencje powstałe przez niewłaściwe umieszczanie tego linku na publicznych czatach, forach, czy w księgach gości, jeśli gracz łamie przez to prawa na nich obowiązujące.
4.6 Linki rekrutacyjne na forum KnightFight lub umieszczane w profilu gracza muszą być wyraźnie rozpoznawalne jako takie linki, a ich ofiara musi mieć możliwość wyboru, czy chce w nie kliknąć. Używanie krótkich linków bezpośrednich (short links), wyskakujących okienek (popups), czy stron zawierających automatycznie uruchamiane linki rekrutacyjne jest zabronione i skutkować będzie usunięciem konta. Linki rekrutacyjne powinny być umieszczane w taki sposób, żeby właściwy adres był widoczny po najechaniu myszką, choć można "ukrywać" link pod innym tekstem czy obrazkiem.

§5
Gildie oraz Wojny Gildii

5.1 Wulgarne, agresywne, radykalne politycznie (nazistowskie, rasistowskie, itp.) nazwy gildii, tag, rangi lub treści w profilu gildii, zostaną zmienione przez administratora, a konto jej lidera zablokowane na okres 10 dni. Powrót do starego opisu skutkować będzie kasacją konta lub rozwiązaniem gildii.
5.2 Bezprawne zagarnięcie klanu po przeprowadzonej fuzji z innym klanem lub każde zagarnięcie gildii poprzez zalogowanie się bez pozwolenia czy włamanie na konto innego gracza, prowadzić będzie do skasowania konta włamującego się gracza.
5.3 Zabronione jest wysyłanie innym graczom prywatnych wiadomości, tak w grze jak i na forum, reklamujących klan i zaproszeń do klanu. Są one traktowane jako spam. Na forum są działy stworzone po to, aby w nich reklamować swój klan. Gracz wysyłający zaproszenia zostanie ostrzeżony, jeśli otrzymamy skargę od innego gracza, a jeśli takie wiadomości będą się powtarzać, konto natręta zostanie usunięte.
5.4 Gildia której jednoznacznie udowodni się oszukiwanie podczas wojen (np. stymulowanie wyniku wojny poprzez celowe podrzucanie przeciwnikom złota) lub samej gry zostanie rozwiązana, a wszyscy jej członkowie zbanowani na okres 10 dni (nie dotyczy to złamań regulaminu do których odnoszą się konkretne kary jak np. prowadzenie multikont).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
BetonovÊ výrobky DlaŞby a dlaŞební desky