Las Lorien zaprasza do rozmowy o grach

Forum o grach z całego świata !

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-05-24 21:16:17

GuRu

http://img15.imageshack.us/img15/3326/84999875.png

Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 74
Punktów :   

Stwory

Nadir – pierwszy potwór specjalny z jakim gracz spotka się w grze. Nadir jest topielcem i jest bardzo wymagającym przeciwnikiem tzn. topielce i utopce są wrażliwe na srebro, a my mamy do dyspozycji tylko żelazny miecz. Za zabranie jego głowy i oddanie jej Wielkiemu Łowczemu dostaje się 200 orenów.

Ozzrel – jest większym od reszty Alghulem. Przebywa w krypcie, w której, w zadaniu zleconym przez Mikula, oczyszczaliśmy jaskinię z ghuli. Przed walką należy zażyć Kota, gdyż poruszanie się z pochodnią i walka z Ozzrelem naraz do najwygodniejszych nie należy. Po pokonaniu alghula zabieramy z niego trofeum (głowę), zanosimy do Wielkiego Łowczego i otrzymujemy 200 orenów.

Wielki kuroliszek – trzeba go pokonać, gdyż zabicie kuroliszka jest wymagane, aby wydostać się z więzienia. W jego unicestwieniu może nam pomóc jeden z rycerzy Zakonu Płonącej Róży – Zygfryd z Denesle. W walce ze skoffinem (inna nazwa kuroliszka) możemy po raz pierwszy użyć miecza ze srebra. Gdy razem z Zygfrydem lub samodzielnie Wiedźmin ubije potwora, można zabrać trofeum i jedną z dziesięciu sefir (potrzebnych w późniejszych etapach II rozdziału). Jeśli skoffin jest trzecim przeciwnikiem, jakiego pokonamy, po oddaniu trofeum Vincentowi Meisowi można dostać, poza 400 orenami, nagrodę specjalną – kamień runiczny Swarog.

Kokacydium – to odmiana archespora. Jest niesamowicie wymagającym przeciwnikiem. Pierwszy raz występuje w grze niedaleko dołów z gliną ceglarzy. Jeśli za pierwszym razem gracz z nim nie wygra, będzie on wyrastał w losowych miejscach na bagnach. Po pokonaniu Kokacydium Wiedźmin zabiera to co z niego zostało do Vincenta i odbiera nagrodę.

Moa – jest samicą wywerny. Odkąd mieszkańcy bagien próbowali ją wygonić "wioskowym sposobem" stanowi poważne zagrożenie. Przebywa razem z innymi wywernami na wyspie wywern, na północy bagien. Mimo iż na wyspie wywern mogliśmy przebywać już od II aktu, to Moa znajduje się na niej dopiero w akcie III. Jeżeli Moa jest piątym przeciwnikiem, jakiego pokonamy, po oddaniu trofeum Wielkiemu Łowczemu można otrzymać, poza 600 orenami, nagrodę specjalną – kamień runiczny Perun.

Woref – jest wilkiem. Znaleźć go można na cmentarzysku golemów, w otoczeniu kilku zwykłych wilków. Nie należy do wymagających przeciwników. Trofeum zanosimy Wielkiemu Łowczemu.

Teju – jest kapłanem vodyanoi. Przebywa w różnych miejscach, czasami pod chatą Króla Rybaka, a innym razem na Polach przy strumieniu. Jest wymagającym przeciwnikiem, gdyż podczas walki ulecza siebie oraz swoich dwóch pomocników. Trofeum dostarcza się Tobiaszowi Hoffmanowi, sołtysowi Odmętów.

Ureus – to pradawny cmentar, który żyje w krypcie na Polach. Po drodze do niego należy zabić kilka graveirów i innych trupojadów. Sam Ureus znajduje się za ścianą, którą można bez problemu zniszczyć Aardem. Po pokonaniu monstrum, zabiera się jego głowę do sołtysa Hoffmana.

Lilly – jest bruxą, należy do wampirów wyższych. Podczas walki pomagają jej inne wampiry. Po walce zdobyte trofeum zabieramy do Wielkiego Łowczego, który ukrywa się w jaskini razem z druidami. Za pokonanie Lilly dostaje się 1000 orenów.

Wesper – to wielki garkain. Gdy Wesper padnie, trofeum należy oddać Wielkiemu Łowczemu, zdobywając po raz kolejny 1000 orenów oraz, jeśli Wesper jest dziesiątym zabitym potworem, poza pieniędzmi można wybrać nagrodę specjalną – jeden z dwóch najlepszych w grze mieczy – stalowy sihil z Mahakamu lub srebrne Księżycowe Ostrze.

Bossowie [edytuj]

Przeraza – podobna do modliszki bestia. Jest bardzo wrażliwa na dźwięk i by ją pokonać należy się właśnie tą regułą kierować. Występuje w Prologu.

Upiorny Pies – potwór, który został "przywołany" przez niegodziwość ludzi z Podgrodzia. Przypomina wielkiego wilka. Podczas walki przyzywa do pomocy po trzy barghesty. Spotyka się go w I. akcie.

Golem – magiczna istota stworzona ze skał przez potężnego maga. Jest niewrażliwy zarówno na stal jak i na srebro. Najlepszym sposobem by go pokonać, jest dotknięcie trzech otaczających go pylonów, gdy golem będzie pomiędzy nimi. Spotykamy w II. akcie.

Wilkołak – mężczyzna, cierpiący na likantropię. Wilkołaki są bardzo wrażliwe na srebro. Spotykamy w III. akcie, gdzie gracz pozna również tożsamość wilkołaka i może zdecydować się na pozostawienie go przy życiu.

Królowa Kikimor – jest specyficznym przeciwnikiem, nie można jej zabić żadną bronią. Aby ją pokonać należy uciekać między podporami podtrzymującymi sufit jaskini i spychając je Aardem, gdy Królowa znajduje się między nimi. Również ją można spotkać w III. akcie.

Dagon – jest bogiem, a co za tym idzie jest nieśmiertelny. Nie da się go zabić żadnym mieczem ani Znakami, więc by go pokonać trzeba zabijać jego poddanych vodyanoi. Pokonać go możemy w IV. akcie.

Strzyga – monstrum dobrze znane z opowiadania Sapkowskiego. W rzeczywistości jest to księżniczka Adda przeklęta tym razem nie przez Ostrita, lecz przez hrabiego de Wetta. Można ją zabić lub spróbować odczarować z powrotem. Aby tego dokonać, trzeba przetrwać w jej krypcie całą noc. Jest przeciwnikiem w V. akcie.

Kościej – jest mitycznym i magicznym przeciwnikiem. Tylko potężny mag jest w stanie go przywołać. W grze w tę rolę wciela się Azar Javed. Jest drugim bossem w V. akcie.

Zeugl (czyt. Cojgl lub Zojgl) – potwór, który za siedziby obiera kanały i inny plugawe miejsca. Podczas walki z nim należy najpierw atakować macki, a dopiero potem głowę. Trzeba go pokonać w Epilogu.


http://img195.imageshack.us/img195/8027/2gxfrewdbz41u9lqo7yatpm.png
Lorien is Cool !

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lorien.pun.pl