Forum o grach z całego świata !
Alianci:
GI
Podstawowa i dość słaba jednostka Aliantów. Może się okopać (ale ciągle można go wtedy rozjechać pojazdem) przez co będzie skuteczniejszy. Może wchodzić do obiektów cywilnych i prowadzić z nich ostrzał. Jego nazwa pochodzi od Goverment Issue. Jego jedyną wadą jest w walka mieście, gdzie Conscripty ilościowo mają przewage.
ENGINEER
Inżynier jest bardzo ważną jednostką dla gracza. Dzięki niej możesz zajmować struktury techniczne (no chyba, że są pod kontrolą sojusznika) lub wrogie budynki. Można nim naprawaić zniszczone mosty lub swoje budynki. Może też zdejmować z nich bomby Crazy Ivana. Pamiętaj, że każdego inżyniera możesz wykorzystać tylko raz.
SNIPER
Specjalna jednostka Wielkiej Brytanii. Bardzo skuteczna przeciwko wrogiej piechocie zabijając ją jednym strzałem z dużej odległości. Nie ma co używać przeciwko pojazdom i budynkom. Przydatny przy obronie i akcjach dywersyjnych. Przydatny w IFV, gdzie posiada lepszą ochronę, oraz mobilność
ATTACK DOG
Pies jest skuteczną bronią przeciwko piechocie. Nie może atakować pojazdów i budynków.
Szczególnie wyczulony na wrogich szpiegów.
ROCKETEER
Rakieciarz jest bardzo ciekawą jednostką. Ma plecak odrzutowy co pozwala mu unośić się nad ziemią - strzela wtedy z karabinów maszynowych. Bardzo niebiezpieczna dla niego jest wszelka broń przeciwlotnicza. Przydaje sie na początku, kiedy przeciwnik nie spodziewa sie ataku z powietrza. Bardzo niebezpieczny w dużych ilościach, jednak Artyleria FlaK pozbywa sie ich z łatwością, raniąc i niszcząc pare naraz
SPY
Szpieg szkolony na kradzież informacji od przeciwnika i na sabotowanie go. Każdego szpiega można użyć tylko raz. Pamiętajcie aby po wyszkoleniu przebrać naszego Bonda na jakąś jednostkę piechoty przeciwnika i wejść nim do wrogiego budynku:
Do barracks- Piechota i spadochroniarze są szkoleni na stopniu weterana.
Do factory - Zbudowane pojazdy mają stopień weterana.
Do battle lab - Dostajesz dostęp do specjalnej jednostki piechoty.
Do rafinery - Kradnie połowę pieniędzy przeciwnika.
Do radar - Przywraca przeciwnikowi zasłonę na mapie. Będzie widział tylko to co jest w zasięgu wzroku jego jednostek. Może na nowo odkryć mapę.
Do power plant - Wyłącza prąd.
Do superweapon- Odliczanie od nowa.
NAVY SEAL
Jednostka dostepna tylko w grze dla jednego gracza. Piechota morska w działaniu przypomina Tanye ale do szkolenia potrzeba tylko Airforce Command. Równie skótecznie kosi piechotę i podkłada C4 pod budynki. Może pływać. Praktycznie nieskuteczny przeciwko pojazdom.
TANYA
Tanya Adams jest weteranem poprzedniej wojny w Europie. Bez problemu zabija piechotę i podkłada C4 pod budynki. Prawie bezsilna wobec pojazdów. Może pływać więc jest dobra do ataków od strony wody. Może wysadzać mosty.
CHRONO LEGIONNAIRE
Chrono Legionista jest skuteczną jednostką. Zamiast chodzić teleportuje się ale im dłuższa odległość tym dłużej dochodzi do siebie. Podczas ataku unieruchamia jednostkę i zaczyna jej wymazywanie. Im potężniejsza jednostka lub budynek tym dłużej wymazuje. Im większa liczba Chrono Legionistów tym wymazywanie trwa krócej. Dobry przeciwko Libijskiemu Demolition Truck bo nie powoduje wybuchu.
Sowieci:
CONSCRIPT
Podstawowa i słaba jednostka Sowietów. Nie może się okopać, ale jest o połowę tańszy od G.I. Może wchodzić do obiektów cywilnych i prowadzić z nich ostrzał.
FLAK TROOPER
Piechota rozpryskowa dobra na piechotę i celepowietrzne.
ENGINEER
Inżynier jest bardzo ważną jednostką dla gracza. Dzięki niej możesz zajmować struktury techniczne (no chyba, że są pod kontrolą sojusznika) lub wrogie budynki. Można nim naprawaić zniszczone mosty lub swoje budynki. Może też zdejmować z nich bomby Crazy Ivana. Pamiętaj, że każdego inżyniera możesz wykorzystać tylko raz.
ATTACK DOG
Pies bojowy jest skuteczną bronią przeciwko piechocie. Nie może atakować pojazdów i budynków. Ponadto automatycznie atakuje wrogich szpiegów.
TERRORIST
Specjalna jednostka Kuby. Słabo opancerzony samobójca terrorysta. W chwili śmierci wybucha. Dodatkową zaletą jest mała cena.
TESLA TROOPER
Piechota tesli. Nie można go rozjechać. Jest słabszy od samej cewki. Postawiony obok cewki wzmacnia jej siłę i zasięg. Chyba najbardziej opancerzona jednostka piechoty.
CRAZY IVAN
Szalony Ivan to kryptonim Sowieckich ekspertów od materiałów wybuchowych. Podkłada dynamit z opóźnionym zapłonem. Nie wszystkie struktury niszczy od razu (jak np. Nuclear Reactor) ale umiejętnie wykorzystany sieje spustoszenie. Przyczepia materiały do wszystkiego - nawet do swoich jednostek tak więc trzymaj ich z daleka od swojego wojska.
DESOLATOR
Specjalna jednostka Iraku. świetna przeciwko piechocie. Strzela radioaktywnym promieniem. Może także napromieniować okolicę odsłaniając reaktor co jest skuteczne przeciwko spadochroniarzom.
YURI
Może kontrolować umysły przeciwników i tworzyć falę rozrywającej energię zabijającą piechotę. Nie może kontrolować innych Yuri.
Ostatnio edytowany przez Mati (2009-05-20 08:53:34)
Offline