Forum o grach z całego świata !
aim -na mapach tego typu dużą role odgrywa umiejętność celowania. Większość map jest małych, z miejscami do schowania się oraz zazwyczaj z broniami leżącymi na ziemi.
awp_ - mapy na otwartej przestrzeni polegające na szkoleniu swoich umiejętności snajperskich przy
wykorzystaniu karabinu snajperskiego zwanego w grze Arctic Warfare Magnum (skrótowo AWP lub AWM).
fy_ - mapy Fight Yard różnią się kilkoma drobnymi szczegółami od map aim_, min. ilością "przeszkód" (mapy
fy_ mają ich więcej).
surf_ polegają na poruszaniu się po planszy na specjalnych, pochyłych ścianach.
ka_ - Knife Arena, na których jedyną bronią są noże.
he_ - mapy na których jedyną bronią są granaty wybuchowe (High Explosive).
gg_ - specjalnie stworzone mapy na rzecz GunGame Mod. Zazwyczaj autorzy uniemożliwiają zakup nowej broni.
ze_ - mapy stworzone z myślą o grze w Zombie Escape.
zh_ - mapy stworzone z myślą o grze w Zombie Horde. Jest on bardzo podobny do zombie modów, ale różni się jedynie tym, że na początku jest od razu po równo Zombie i ludzie
zm_ - mapy stworzone z myślą o grze w Zombie mode.
kz_ / xc_ - na których zadaniem jest wejść na szczyt np. budynku wskakując na coraz wyżej położone platformy.
ba_ - są to mapy więzienne.zadaniem antyterrorystów jest nie dopuścić do ucieczki terrorystów.
dr_ - są to mapy na których jest tylko jeden terrorysta, a reszta graczy wciela się w antyterrorystów. Terrorysta włącza pułapki, takie jak młot czy ruszająca się podłoga, które znajdują się na drodze antyterrorystów
cs_ - Hostage Rescue to tryb, w którym zadaniem antyterrorystów jest uwolnić zakładników - dojść do nich, po czym odprowadzić w odpowiednie miejsce. Z kolei zadaniem terrorystów jest nie doprowadzić do odbicia zakładników.
de_ - w trybie Bomb/Defuse (de_ pochodzi od słowa defuse) terroryści mają za zadanie podłożyć i pilnować bomby tak, aby CT jej nie rozbroili (zwykle 36 sek., lecz czas ten ustalany jest przez administratora serwera i może być modyfikowany), a zadaniem tychże jest, by nie dopuścić do podłożenia ładunku, bądź go rozbroić, gdy jednak zostanie uaktywniony.
Offline
WH_ są to mapy to strzelania przez ściany. Chodzi oto że niektóre ściany, drzwi i inne elementy są przezroczyste.
Offline
Offline