Las Lorien zaprasza do rozmowy o grach

Forum o grach z całego świata !


#1 2009-05-28 14:51:02

Hunter

http://img190.imageshack.us/img190/8707/administratorqq1.jpg

5193665
Call me!
Zarejestrowany: 2009-05-12
Posty: 299
Punktów :   
Ulubiona Gra : Harry Potter
Ulubiona Książka : Harry Potter
Ulubione Wydawnictwo o Grach : EA Games

Regulamin

Regulamin DeliriumGame z dn. 22.01.2009


Niniejszy regulamin określa zasady przyłączenia się, korzystania i zakończenia udziału w grze Delirium. Wydawca gry zobowiązuje wszystkich graczy do zaakceptowania i bezwzględnego przestrzegania niniejszego regulaminu. Prowadzenie rozgrywki oznacza, że gracz zapoznał się i akceptuje regulamin gry. W razie naruszenia zasad nieznajomość regulaminu nie będzie miała wpływu na złagodzenie kary. Nad przestrzeganiem i stosowaniem niniejszego regulaminu czuwają członkowie DeliriumTeamu, w szczególności Operatorzy Gry (GO), Super Operatorzy Gry (SGO), Moderatorzy Gry (MOD), Super Moderatorzy Gry (SMOD), Administratorzy oraz Zarząd Gry. Wszelkie zgłoszenia naruszenia lub podejrzenia naruszenia niniejszego regulaminu powinny być kierowane bezpośrednio do Operatorów gry lub Moderatorów Forum odpowiednich serwerów i działów:

http://forum.deliriumgame.com/index.php … hreadID=24

Wersja Delirium WEB dostępna jest pod adresem od s0.delirium.wp.pl - do sN.delirium.wp.pl*
Wersja Delirium Mobile dostępna jest pod adresem od m0.delirium.wp.pl - do mN.delirium.wp.pl*

* Gdzie N oznacza numer serwera na którym Gracz posiada aktywne konto.

§1 Przyłączenie się do gry
Przyłączenie się do gry Delirium możliwe jest przez zarejestrowanie konta gracza za pomocą formularza rejestracyjnego dostępnego pod adresem www.deliriumgame.pl, (deliriumgame.wp.pl, delirium.wp.pl) oraz jednoczesne zaakceptowanie warunków niniejszego regulaminu, lub przez przejęcie konta od innego gracza wraz z całą historią konta jak również zobowiazaniem do przestrzegania niniejszego regulaminu.
Status Gracza otrzymuje wyłącznie taki użytkownik, który z sukcesem zakończył proces rejestracji - tj. potwierdził wiadomość e-mail aktywującą konto gracza wysłaną na konto wskazane w procesie rejestracji.
Logowanie do konta Gracza jest dozwolone przez stronę główną Gry Delirium, przez stronę domową serwera na którym Gracz posiada zarejestrowane konto przy pomocy przeglądarki internetowej, lub za pomocą adresu wersji mobilnej. Wszelkie inne próby logowania do konta Gracza (z innych stron, przy użyciu innych programów, automatów itp.) są niedozwolone.
Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto Gracza na danym serwerze.
Na jednym koncie może grać tylko jedna osoba. Oznacza to, że tylko użytkownik konta uprawniony jest do logowania się na nie. Niedozwolona jest opieka nad kontem innego Gracza. Każde logowanie na konto innego Gracza, który gra na tym samym serwerze musi zostać zgłoszone do Operatora Gry danego serwera, inaczej logowania takie będą uznane za dzielenie konta.
Jeśli z jednego komputera korzysta więcej niż jeden Gracz, to z danego adresu IP może być zalogowane tylko jedno konto jednocześnie.
W szczególnych przypadkach możliwe jest stałe oddanie konta innemu Graczowi. Operacja przekazania konta wymaga poinformowania Administratora i uzyskania jego akceptacji. W chwili akceptacji Administratora Gracz oddający konto traci do niego wszelkie prawa natomiast konto Gracza przejmującego jest kasowane. W przypadku zamiany konta „Konto za konto” tak w obrębie jednego serwera jak i pomiędzy serwerami wymagane jest również poinformowanie Administratora i uzyskania jego akceptacji.
Jeżeli dostęp do Internetu jest wspólny dla wielu graczy (sieci osiedlowe, akademiki, rodzeństwo korzystające z jednego komputera) wówczas, obowiązkiem gracza korzystającego z takiego dostępu jest zgłoszenie tego faktu administracji gry.
Zgłoszenie dokonywane jest bezpośrednio do Operatora Gry (GO) serwera, na którym gra gracz korzystający ze wspólnego dostępu. W przypadku braku zgłoszenia Operator ma prawo do negatywnego rozpatrzenia odwołania z uzasadnieniem nie zgłoszenia gry z jednego IP. Odnosi się to zwłaszcza do gry kilku osób z jednego komputera.
Zgłoszenie o którym mowa w pkt. 1 powinno być dokonane w ciągu 24 godzin od rozpoczęcia wspólnej gry. W przypadku zmiany któregokolwiek z kont, zgłoszenie o którym mowa w pkt 1 należy ponowić, podając aktualne dane.
Jakakolwiek współpraca między kontami używającymi wspólnego IP jest niedozwolona.
Na konta logujące się ze wspólnego IP nałożone są ograniczenia dotyczące współpracy, wymiany zasobów, surowców, jednostek, wykonywania wrogich akcji itp. Zgłoszenie wspólnej gry do Operatora Gry (GO) nie powoduje zdjęcia ww. blokady.
Wszelkie manipulacje IP mające na celu obejście blokady, nawiązanie współpracy między takimi kontami będą traktowane jako multikonta i potraktowane zgodnie z Tabelą Kar.
Gracze posiadający wspólny dostęp do Internetu, a korzystający z możliwości łączenia do gry ze zmiennym adresem IP – obowiązuje zakaz współpracy pod rygorem sankcji przewidzianych w niniejszym regulaminie.
Konta grające z jednego IP mogą przynależeć do jednej Gildii.

§2 Zasady gry
Po przyłączeniu się do gry Gracz wybiera rasę i bohatera, którego postać będzie prowadził w grze.
W zależności od własnych preferencji Gracz podejmuje samodzielne decyzje o rozwoju postaci bądź technologii w oparciu o dostępne i pozyskiwane w trakcie rozgrywki zasoby.
Gracz podejmuje samodzielne decyzje o przystąpieniu do związku graczy (Gildie), atakach na innych graczy, wojnach, sojuszach, paktach, polityce itp.

§3 Ochrona nowych graczy (noobprotect)
Ochronie podlegają konta graczy, którzy nie przekroczyli progu 150 pkt liczonego łącznie jako punkty bohatera, jednostek i budynków. Konta chronione nie mogą być atakowane przez innych graczy.
Z konta gracza podlegającego ochronie nie mogą być prowadzone ataki na innych graczy, dopuszczone są akcje inwigilacyjne i infiltracyjne.
W przedziale punktowym 151 – 2000 pkt. Konto gracza może być atakowane tylko przez Graczy do czterech razy silniejszych niż on. (posiadających max. 4 razy więcej punktów)
Powyżej 2000 pkt. Gracz może być atakowany przez każdego innego Gracza posiadającego więcej niż 150 pkt.
Maksymalna liczba ataków prowadzonych z jednego konta na drugie wynosi 6 ataków w ciągu kolejnych 24 godzin. (wliczane są wszystkie misje Nad-istoty oraz ataki armii, nie są wliczane transporty, przekazywania i symulacje)
System noobprotect jest „lustrzany” tzn. konto chronione nie może wykonywać wrogich akcji na konto przed którym jest chronione.

§3A Ochrona nowych graczy (noobprotect) na serwerach ARENA i serwerze s0
Ochronie podlegają konta Graczy, którzy nie przekroczyli progu 150 pkt liczonego łącznie jako punkty bohatera, jednostek i budynków. Konta chronione nie mogą być atakowane przez innych Graczy.
Z konta Gracza podlegającego ochronie nie mogą być prowadzone ataki na innych Graczy, dopuszczone są akcje inwigilacyjne i infiltracyjne.
W przedziale punktowym 151 – 5000 pkt. Konto Gracza może być atakowane tylko przez Graczy do czterech razy silniejszych niż on. (posiadających max. 4 razy więcej punktów)
Powyżej 5000 pkt. ataki są możliwe w następujących zakresach
Graczy do 50 razy słabszych można atakować do 6 x / 24 h
Graczy do 75 razy słabszych można atakować do 3 x / 24 h
Graczy do 100 razy słabszych można atakować do 1 x / 24 h
Graczy ponad 100 razy słabszych nie można atakować
Aby określić ile razy dany Gracz jest słabszy od innego bierzemy pod uwagę punkty w rankingu.
Do maksymalnej możliwej liczby ataków wliczane są wszystkie misje Nad-istoty oraz ataki armii, nie są wliczane transporty, przekazywania i symulacje.
Można przesłać armię Graczowi ponad 100 razy słabszemu, ale tylko gdy znajdujemy się na jego liście sprzymierzeńców.
- Gracz słabszy, który otrzymał armię od sprzymierzeńca ponad 100 razy silniejszego traci noob-protection na czas stacjonowania i wykonywania akcji armiami silnego gracza.
- Gracz może wykonać nie więcej niż 6 ataków na 24 h armiami ponad 100 razy silniejszych Graczy (bez względu na ich ilość – zawsze maksimum 6 ataków).
- Jako „armia Gracza ponad 100 razy silniejszego” rozumiemy armię w której znajduje się co najmniej 1 jednostka wojskowa Gracza ponad 100 razy silniejszego, bez względu na to kto jest właścicielem armii, czy też kto ja do nas wysłał.
System noobprotect jest „lustrzany” tzn. konto chronione nie może wykonywać wrogich akcji na konto przed którym jest chronione.

§4 Hibernacja konta (urlop)
Gracz może hibernować swoje konto o ile jego miasto nie jest zablokowana atakiem hakerskim, a należąca do niego Nad-Istota i wszystkie armie stacjonują w jego mieście bądź znajdują się w drodze powrotnej do jego miasta.
Hibernacja konta powoduje automatyczne „przywołanie” na konto hibernowane wszelkich, wypożyczonych uprzednio innym Graczom armii, kryształów, fenomenów oraz Nad Istoty. W szczególnych przypadkach (np. Nad Istota jest w ruchu, armia jest blokowana atakiem hakerskim) w celu włączenia hibernacji Gracz musi odwołać swoje zasoby samodzielnie.
Każdorazowo hibernacja trwa minimalnie 3 dni, później może być w dowolnym momencie przerwana przez gracza.
Wszelkie akcje „z” i „na” konto gracza z włączoną hibernacją, które zostały zainicjowane przed hibernacją konta zostają przeprowadzone i zakończone w normalnym trybie.
W okresie hibernacji gracz nie może wykonywać na koncie żadnych ruchów za wyjątkiem odwołania urlopu.
W okresie hibernacji przyrost zasobów na koncie jest ograniczony o 50%. Dodatkowo na serwerze s0 ograniczone przyrosty zliczane są wyłącznie przez pierwsze 3 dni hibernacji, po 3 dniach przyrosty nie występują.
Okres od zakończenia hibernacji do rozpoczęcia kolejnej musi wynosić co najmniej 24 godziny.
Moc Diuka oraz inne moce aktywowane przez Gracza nie ulegają wydłużeniu o czas przebywania Gracza w stanie hibernacji.

§5 Zachowania niedozwolone
Niedozwolone są tzw. Multikonta – czyli posiadanie przez gracza więcej niż jednego konta w grze na danym serwerze jak również używanie więcej niż jednego konta na forum dyskusyjnym. Wyjątkiem od tej zasady jest używanie na forum danego Świata konta przypisanego do konta w grze na tymże Świecie.
Niedozwolone jest Współdzielenie konta – czyli obsługiwanie jednego konta gracza przez więcej niż jedną osobę. Prawo do korzystania z konta posiada jedynie jego założyciel. Oznacza to, że zabrania się udzielania dostępu do swojego konta osobom trzecim. (Dzielenie Konta)
Niedozwolone jest niekulturalne zachowanie gracza. W szczególności karane będzie używanie wulgaryzmów, obrażanie innych graczy, forumowiczów, obsługi i administracji gry, stosowanie obraźliwych, niecenzuralnych, wulgarnych, rasistowskich nieprzyzwoitych tekstów, opisów, sygnatur, avatarów, Nicków, nazw miast, Gildii, bohaterów itp. (dotyczy zarówno gry jak i forum)
Niedozwolone jest spamowanie gry – tj. umieszczenie w grze, na forum lub rozsyłanie do graczy wiadomości potocznie uznanych za spam, reklamujących produkty lub usługi, łańcuszki szczęścia, itp.
Niedozwolone jest omijanie wewnętrznych zabezpieczeń gry.
Niedozwolone jest wykorzystywanie błędów w grze (tzw. Bug-using) w celu przysporzenia korzyści sobie lub innym Graczom. W chwili wykrycia błędu Gracz powinien zgłosić ten fakt Administracji Gry za pośrednictwem formularza zgłoszenia błędu.
Niedozwolone jest używanie w nazwach graczy (Nick), Gildii, Miast (Cyvilii) Deliryca, Armii słów: admin, administrator, GO, SGO etc. oraz podszywanie się nickiem pod GO lub SGO swojego Świata.
Niedozwolone jest stosowanie wszelkiego rodzaju środków technicznych (programy, automaty, mechanizmy, boty) lub działań ludzkich, których zamiarem, celem lub efektem jest:
spowodowanie jakiegokolwiek problemu, przekłamania, zakłócenia lub funkcjonowania stron gry
niezgodne z zasadami gry utrudnianie, uniemożliwianie lub zakłócanie gry innym graczom
niezgodne z zasadami gry przejmowanie, podglądanie, podsłuchiwanie konta innego gracza
niezgodne z zasadami gry wpływanie na grę lub zmiana jej przebiegu
obciążanie serwera i/ lub nadmierne wykorzystanie pasma.
modyfikowanie, usuwanie, wstrzymywanie, przeszkadzanie komunikacji prowadzonej przez Administratora gry.
dodatkowa automatyzacja, ulepszanie bądź przyspieszanie wszelkich procesów zachodzących w grze.
blokowanie reklam, okienek pop`up dzięki którym gra jest finansowana
W szczególności niedozwolone jest przesyłanie w grze niekulturalnych, wulgarnych i obraźliwych prywatnych wiadomości (PW).
W ramach rozgrywki dopuszcza się wymuszenia, groźby, zastraszania innych graczy. Prowadzenie agresywnej polityki, żądanie okupu itp. Jednak powyższe mogą odnosić się jedynie do gry, pod żadnym pozorem do świata realnego. Wymuszenia i groźby, mające odniesienie do prawdziwego życia, mogą prowadzić do konsekwencji określonych w Tabeli Kar.
Każdy Gracz ma prawo zgłosić do Super Operatora Gry (SGO) wszelkie przypadki użycia systemu Prywatnych Wiadomości, które naruszają niniejszy regulamin.
System Prywatnych Wiadomości (PW) udostępniony jest jedynie i wyłącznie na potrzeby Gry Delirium, prowadzenia rozgrywki i komunikacji z innymi graczami w świecie Delirium. W związku z powyższym Gracz akceptując regulamin zgadza się i przyjmuje do wiadomości fakt iż Administracja oraz Super Operator Gry (SGO) posiada dostęp do systemu prywatnych wiadomości i w przypadku podejrzenia naruszenia regulaminu ma możliwość zapoznania się z ich treścią, co nie stanowi naruszenia prawa i tajemnicy korespondencji.
Administrator i Operatorzy Gry, w zależności od okoliczności i stopnia przewinienia mogą stosować upomnienia i kary przewidziane w Tabeli Kar. 
Tabela Kar: http://forum.deliriumgame.com/index.php … hreadID=26

Gracz ukarany może odwołać się od decyzji Operatora Gry (GO).

1.     Odwołanie składane do Super Operatora Gry (SGO) za pośrednictwem formularza kontaktowego sekcja: „odwołanie od decyzji Operatora”. Odwołania wniesione w inny sposób nie będą rozpatrywane.

2.     Odwołanie musi zawierać historię sprawy oraz uzasadnienie. Odwołania wniesione bez uzasadnienia nie będą rozpatrywane.

3.     Na wniesienie odwołania użytkownik ma 3 dni od chwili wydania decyzji. Odwołania wniesione po tym terminie nie będą rozpatrywane.

4.     Wniesienie odwołania nie wstrzymuje kary.

5.     Gracz nie jest uprawniony do rekompensaty za brak dostępu do Gry spowodowany nałożeniem kary za naruszenie regulaminu lub za podejrzenie naruszenia regulaminu. W przypadku uznania nałożonej kary za całkowicie bezzasadną Super Operator Gry bądź Administrator może przyznać rekompensatę i/lub zwrot strat w wymiarze uznanym przez niego za stosowny.

6.     Odwołanie wniesione przez Gracza będzie rozpatrzone w ciągu 72 godzin od jego złożenia.

 

§6 Konta współfinansowane przez Gracza
Każdy Gracz może częściowo i dobrowolnie współfinansować koszt utrzymania gry przez opłacenie dowolnych rozszerzeń konta Gracza.
W chwili dokonania wpłaty Gracz nabywa określoną w strukturze gry ilość Punktów Mocy, które może przeznaczyć na aktywowanie Mocy Duka bądź innych mocy / rozszerzeń zgodnie ze strukturą gry.
Punkty Mocy mogą być wykorzystane wyłącznie w grze, w zgodzie z jej strukturą i założeniami i nie podlegają wymianie na inne towary, usługi bądź pieniądze.
Gracz nie może żądać zwrotu wpłat wniesionych z tytułu niewykorzystanych Punktów Mocy.
Punkty Mocy przypisane są do określonego serwera, a nie do gracza. O ile zatem gracz posiada konto na kilku serwerach nie ma możliwości przenoszenia między nimi Punktów Mocy. Zasadę o której mowa w zdaniu poprzednim stosuje się z zastrzeżeniem pkt. 6
W przypadku nałożenia na Gracza (współfinansującego Grę) kary z tytułu złamania regulaminu, której konsekwencją jest trwała blokada konta Gracz taki może wnioskować o przeniesienie niewykorzystanych Punktów Mocy na konto nowo utworzone. Nowe konto musi znajdować się na innym serwerze, niż ten na którym znajdowało się konto zablokowane.

§7 Zakończenie gry
Gracz może w dowolnym czasie zrezygnować z dalszej gry. W tym celu może samodzielnie usunąć konto z systemu wybierając opcję: "Kończę Grę", dostępną w profilu Gracza.
Przeprowadzenie procedury usuwania konta za pomocą opcji „Kończę Grę” jest procesem nieodwracalnym dla Gracza. W wyjątkowych sytuacjach konto może zostać przywrócone przez Administractora gry.
Administrator ma prawo bez uprzedzenia usunąć konta, na które nie stwierdzono logowania w okresie 30 kolejnych dni. W takim przypadku od decyzji Administratora nie przysługuje odwołanie.
Konto Gracza może w każdej chwili zostać usunięte lub zablokowane przez Administratora gry. Usunięcie lub zablokowanie konta może nastąpić szczególnie wtedy, gdy Administrator uzna, że Gracz złamał przepisy obowiązującego prawa, naruszył warunki niniejszego regulaminu lub/ i reguły gry opublikowane na forum Delirium.
Zablokowanie konta Gracza może być trwałe lub czasowe. Czas trwania blokady zależy od Administratora.
Gracz, którego konto zostało zablokowane przez Administratora – za wyjątkiem sytuacji opisanej w pkt. 3 niniejszego paragrafu - może odwołać się od decyzji Administratora do Zarządu Gry.

§8 Wyłączenie odpowiedzialności
Wydawca Gry nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub straty jakich doznał Gracz na skutek i/lub w związku z udziałem w grze. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępności gry i błędy programu, a Gracz nie może mieć żadnego rodzaju roszczeń z tego tytułu za wyjątkiem sytuacji opisanej w pkt2. niniejszego paragrafu.
W przypadku gdy na skutek błędów programu lub w wyniku niedostępności gry gracze współfinansujący grę nie mogą korzystać z wykupionych Mocy w okresie dłuższym niż 24 godziny, na wniosek gracza działanie wykupionych mocy zostanie wydłużone o czas niedostępności.
Wydawca Gry nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez Graczy w strukturze gry, treści komunikatów oraz informacji przesyłanych przez samych graczy. Wydawca Gry nie ponosi odpowiedzialności za treści pornograficzne, rasistowskie, obraźliwe albo w jakikolwiek inny sposób naruszające prawo, a umieszczone w strukturze Gry przez samych graczy. W przypadku wykrycia takich naruszeń lub nadużyć Wydawca może natychmiastowo usunąć konto gracza który jest odpowiedzialny za ich publikację.
W sytuacjach szczególnych (tj. takich kiedy wymaga tego balans gry, postaci, poziomów, zasobów, równowagi sił itp.) Administrator zastrzega sobie prawo do:
zmiany parametrów w trakcie rozgrywki,
modyfikacji zasad i mechanizmów rządzących rozgrywką,
degradacji lub wycofania z gry obiektów i elementów (zasobów, kryształów, jednostek itp.), które zostały do niej wprowadzone niezgodnie z zasadami lub na skutek nieprzewidzianego działania Graczy.
cofnięcia gry do wcześniejszego etapu (wykonanie tzw. „backup`u")

W powyższych przypadkach Graczom nie przysługują żadne roszczenia ani odszkodowania. Administracja, może jednocześnie w takich sytuacjach ustanowić i przyznać Graczom odpowiednią rekompensatę.

§9 Dane osobowe
Zakres i formy przetwarzania danych określa dokument: "Zasady przetwarzania danych", z którym Gracz zapoznaje się przed zakończeniem procesu rejestracji.
Akceptując treść niniejszego regulaminu Gracz potwierdza, że zapoznał się z treścią dokumentu: "Zasady przetwarzania danych" oraz, że akceptuje jego treść i postanowienia.

§10 Postanowienia końcowe
Wydawcą Gry Delirium jest Gammanet Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Strzeszyńskiej 31, 60-479 Poznań.
Wszystkie konta Graczy, oraz przypisane do nich umiejętności, zasoby i surowce stanową przedmioty wirtualne. Wszelkie prawa do tych przedmiotów w całości należą do Wydawcy Gry, a Gracz nie nabywa do nich żadnych praw własności.
Wydawca ostrzega wszystkich zainteresowanych, że nadmierne granie w gry komputerowe może negatywnie wpływać na stan zdrowia.
Wydawca określa niniejszy regulamin zastrzegając sobie jednocześnie prawo do jego zmiany lub uzupełnienia w dowolnym czasie. Informacje o zmianie lub uzupełnieniu regulaminu każdorazowo zostaną opublikowane na stronie internetowej Gry.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
studio kopiowania kaset mokotów mobilny gabinet podologiczny finansowazatoka.pl taxi wałcz