Las Lorien zaprasza do rozmowy o grach

Forum o grach z całego świata !

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2009-06-07 13:53:39

Hunter

http://img190.imageshack.us/img190/8707/administratorqq1.jpg

5193665
Call me!
Zarejestrowany: 2009-05-12
Posty: 299
Punktów :   
Ulubiona Gra : Harry Potter
Ulubiona Książka : Harry Potter
Ulubione Wydawnictwo o Grach : EA Games

jednostki

Bez nich bohater czułby się samotny jak palec, są najwierniejszymi przyjaciółmi każdego wojownika. Niektóre bardzo ładne, inne odrażające, jednakże mają jeden cel - ułatwić nam życie. Wprawdzie nie pogadasz z nimi, ale sama ich obecność dodaje odwagi. Mowa oczywiście o stworach, które budują naszą potęgę. To właśnie one pozwalają nam na "tępienie" kolejnych wrogów, zdobywanie nowych terenów i podbijanie całego świata.

Jednak nie wszystko jest tak piękne. Nie raz wiele krwi napsują pilnując niezbędnych kopalni lub pomocnych artefaktów.

Stworki możemy spotkać w zamkach, każdy ma swoją wykwalifikowaną armię. Dla urozmaicenia gry, twórcy opracowali jednostki neutralne, czyli takie, które nie załapały się do żadnego z zamków, gdyż prawdopodobnie brakło im umiejętności albo po prostu koperta była za cienka... Nabyć je można w różnych obiektach na mapie przygody np. w "Obozie uchodźców"

Liczba stworzeń określana jest słownie:

    * mało (1-4)
    * paru (5-9)
    * grupa (10-19)
    * mnóstwo (20-49)
    * horda (50-99)
    * wataha (100-249)
    * mrowie (250-499)
    * setki (500-999)
    * legion (1000 i więcej)

Armia gracza nie musi składać się z jednostek zamieszkujących ten sam zamek, można dowolnie "mieszać" stworki, bez względu na ich poziom, rodzaj czy miasto.



Zamek

Przyrost jednostek:
- 1 liczba oznacza przyrost podstawowy.
- 2 liczba oznacza przyrost, jaki daje budowla Zamek.
- 3 liczba oznacza przyrost, jaki daje budowla Grall.

Pikinier

Atak:
    4
Obrona:
    5
Obrażenia:
    1-3
Wytrzymałość:
    10
Szybkość:
    4
Przyrost:
    14/28/42
Koszt:
    60 złota

Opis:
Wszyscy wiedzą, jacy byli żołnierze w średniowieczu i tutaj nie może zabraknąć takich jednostek. Jest to postać jedna z lepszych 1 poziomu. Pikinier jest dość wytrzymały i w miarę szybki.

Halabardier

Atak:
    6
Obrona:
    5
Obrażenia:
    2-3
Wytrzymałość:
    10
Szybkość:
    5
Przyrost:
    14/28/42
Koszt:
    75 złota

Opis:
Przy dużej liczbie, halabardzierzy są nie do zatrzymania i z lekkością miotą przeciwnika. Cóż się mogę wypowiadać, są po prostu wręcz idealni.

Łucznik

Atak:
    6
Obrona:
    3
Obrażenia:
    2-3
Wytrzymałość:
    10
Szybkość:
    4
Przyrost:
    9/18/27
Koszt:
    100 złota

Opis:
Nie można ukrywać, jest to jedna z gorszych jednostek strzelających tego poziomu, lecz grając Valeską (specjalizacja łucznicy) ich skuteczność się poprawia, ale z doświadczenia wiem, że bardzo często gracze w pierwszych dniach ulepszają je. A wtedy to już jest inna rozmowa

Kusznik

Atak:
    6
Obrona:
    3
Obrażenia:
    2-3
Wytrzymałość:
    10
Szybkość:
    6
Przyrost:
    9/18/27
Koszt:
    150 złota

Zdolności:
strzela dwukrotnie

Opis:
Niczym się nie zmienia od łucznika, ale ma jeden b. ważny element, który mnie cieszy, a mianowicie strzela podwójnie. I jeżeli dobrze go zasłonimy np. gryfem (kontratakuje) to jest piękna sprawa.

Gryf

Atak:
    8
Obrona:
    8
Obrażenia:
    3-6
Wytrzymałość:
    25
Szybkość:
    6
Przyrost:
    7/14/21
Koszt:
    200 złota

Zdolności:
dwukrotnie kontratakuje

Opis:
Tutaj będę się wypowiadał w samych plusach, bo to jest moja ulubiona jednostka chociaż rzadko gram Zamkiem. Nawet w Harrym Potterze w 3 części był gryf. Ta jednostka niedosyć, że ma dobre statystyki to jeszcze lata i kontratakuje co czasami przesądza o wyniku gry.

Gryf Królewski

Atak:
    9
Obrona:
    9
Obrażenia:
    3-6
Wytrzymałość:
    25
Szybkość:
    9
Przyrost:
    7/14/21
Koszt:
    240 złota

Zdolności:
Zawsze kontratakuje

Opis:
W tej wersji prezentuję się pięknie i jego największy plus to kontratak za każdym razem. O ile się nie mylę, gryf to symbol heroesa i zżyłem się z nim grając już przez ładne kilka lat w tą grę.

Zbrojny

Atak:
    10
Obrona:
    12
Obrażenia:
    6-9
Wytrzymałość:
    35
Szybkość:
    5
Przyrost:
    4/8/12
Koszt:
    300 złota

Opis:
Elita Zamku to właśnie oni. Potrafią ładnie namieszać w szeregach wroga i często są wystawiani jako tzw. "mięso armatnie" - jednostki na ostrzał. Ale nie dlatego, że są niepotrzebni tylko 12pkt. obrony robi swoje i to jest właśnie to.

Krzyżowiec

Atak:
    12
Obrona:
    12
Obrażenia:
    7-10
Wytrzymałość:
    35
Szybkość:
    6
Przyrost:
    4/8/12
Koszt:
    400 złota

Zdolności:
Atakuje dwukrotnie

Opis:
W tej wersji mając 50 krzyżowców w praktyce mamy 100 dzięki ich umiejętnością - atakują dwukrotnie. Lekko mogą konkurować o 1 miejsce w ul. stworach na tym poziomie.

Mnich

Atak:
    12
Obrona:
    7
Obrażenia:
    10-12
Wytrzymałość:
    30
Szybkość:
    5
Przyrost:
    3/6/9
Koszt:
    400 złota

Opis:
Mnisi kojarzą nam się z grubaskami, którzy jak coś robią to ewentualnie leczą, ale nie w tej grze. Tutaj pokazano ich raczej jako magów, którzy puszczają "czary" (bo to nie czary tylko taki atak) ofensywne więc tak średnio ich lubię.

Kapłan

Atak:
    12
Obrona:
    10
Obrażenia:
    10-12
Wytrzymałość:
    30
Szybkość:
    7
Przyrost:
    3/6/9
Koszt:
    450 złota

Zdolności:
Brak ograniczeń w walce wręcz

Opis:
Tutaj się wiele nie różnią od mnichów, ale jednak są trochę lepsi i co najważniejsze, jest to jednostka strzelająca na 5 poziomie i na dodatek walcząca tak samo wręcz. I trzeba to uszanować i nie można się o nich źle wypowiadać.

Kawalerzysta

Atak:
    15
Obrona:
    15
Obrażenia:
    15-25
Wytrzymałość:
    100
Szybkość:
    7
Przyrost:
    2/4/6
Koszt:
    1000 złota

Zdolności:
Premia podczas walki

Opis:
Któż nie marzył, by być rycerzem w lśniącej zbroi i walczyć ze złem. Kawalerzyści są dość dobrym oddziałem i ulepszyć je można w stajni (taka mała podpowiedź dla początkujących).

Czempion

Atak:
    16
Obrona:
    16
Obrażenia:
    20-25
Wytrzymałość:
    100
Szybkość:
    9
Przyrost:
    2/4/6
Koszt:
    1200 złota

Zdolności:
Premia podczas walki

Opis:
Widział ktoś z Was filmy o turniejach rycerskich walczących o rękę królewny? Z pewnością tak. Do tych turniejów wstępowali najlepsi tacy jak właśnie Czempioni. Ich siła rażenia wręcz przeraża, ale mają ducha walki, dlatego dostają przydatne premie. Ich odwiecznym wrogiem są Czarni rycerze.

Anioł

Atak:
    20
Obrona:
    20
Obrażenia:
    50
Wytrzymałość:
    200
Szybkość:
    12
Przyrost:
    1/2/3
Koszt:
    3000 złota

Zdolności:
Nienawidzi diabłów

Opis:
Istoty o posturze ludzi ze skrzydłami to właśnie anioły czyli pomocnicy boga (szkoda że nie ma jednostki Bóg, ale by jazda była hehe). Anioły oprócz tego, że umieją latać, nie są najmocniejszą jednostką w grze.

Archanioł

Atak:
    30
Obrona:
    30
Obrażenia:
    50
Wytrzymałość:
    250
Szybkość:
    18
Przyrost:
    1/2/3
Koszt:
    5000 złota

Zdolności:
+1 do morale, nienawidzi diabłów, wskrzesza

Opis:
Wielu uważa, że Archanioł to najlepsza jednostka w Heroesach, ale nie ja. Lubię bronić swoich poglądów i uważam, że w praktyce Czarne smoki (Lochy) są lepsze, a Archanioły dałbym na 2 miejscu. Bardzo mi się podobają, bo potrafią wskrzeszać i mają duże morale. Ich odwiecznymi wrogami są Diabły.





Bastion




Centaur 

Atak:
    5
Obrona:
    3
Obrażenia:
    2-3
Wytrzymałość:
    8
Szybkość:
    6
Przyrost:
    14/28/42
Koszt:
    70 złota

Opis:
Jest to najmocniejsza jednostka 1 poziomu. Cechują ją męstwo i szybkość co bardzo mi się w niej podoba.

Centaur bojowy

Atak:
    6
Obrona:
    3
Obrażenia:
    2-3
Wytrzymałość:
    10
Szybkość:
    8
Przyrost:
    14/28/42
Koszt:
    90 złota

Opis:
W tej postaci bije na głowę nawet niektóre potwory 2 poziomu. A 'kopa' to ma takiego, że wystarczy "przyśpieszenie" i już możemy się ruszać na prawie całą mapę walki.

Krasnolud

Atak:
    6
Obrona:
    7
Obrażenia:
    2-4
Wytrzymałość:
    20
Szybkość:
    3
Przyrost:
    8/16/26
Koszt:
    120 złota

Zdolności:
20% odporności na magię

Opis:
Wszyscy chyba słyszeli o stworzeniach, które są małe, męskie i kochają złoto. W heroesie przedstawiono je jako przeciętne, ale dość wytrzymałe potwory. Dlatego stanowią doskonałą osłonę dla elfów.

Krasnoludzki wojownik

Atak:
    7
Obrona:
    7
Obrażenia:
    2-4
Wytrzymałość:
    20
Szybkość:
    5
Przyrost:
    8/16/26
Koszt:
    150 złota

Zdolności:
40% odporności na magię

Opis:
Jak sama nazwa wskazuje jest wojowniczy i niepokonany. W krasnoludach zawsze podobała mi się odporność na czary, w tym przypadku 40% odporności. Dlatego stanowią nieodłączną część w armii stworzeń leśnych.

Leśny elf

Atak:
    9
Obrona:
    5
Obrażenia:
    3-5
Wytrzymałość:
    15
Szybkość:
    6
Przyrost:
    7/14/21
Koszt:
    200 złota

Opis:
Żyjące w lesie elfy są nieodłącznym elementem zamku natury. Jak dla mnie elfy na 3 poziomie spisują się świetnie, a zwłaszcza jak naszym głównym bohaterem jest Ivor (specjalizacja elfy).

Wysoki elf

Atak:
    9
Obrona:
    5
Obrażenia:
    3-5
Wytrzymałość:
    15
Szybkość:
    7
Przyrost:
    7/14/21
Koszt:
    225 złota

Zdolności:
Strzela dwukrotnie

Opis:
Trochę nazwa mi się nie podoba, ale jest to jedna z moich ulubionych jednostek. Chociaż są jedynymi strzelcami w Bastionie, nadrabiają to podwójnym strzałem.

Pegaz

Atak:
    9
Obrona:
    8
Obrażenia:
    5-9
Wytrzymałość:
    30
Szybkość:
    8
Przyrost:
    5/10/15
Koszt:
    250 złota

Zdolności:
Odporność na magię

Opis:
Nie wiem, czy twórcy heroesa postąpili właściwie dodając taką jednostkę jak pegaz. Wydaje mi się, że ona bardziej pasuje do mitologii niż do natury. Pegaz jest szybki, lecz jak na 4 poziom, jest to jedna z najgorszych jednostek.

Srebrny pegaz

Atak:
    9
Obrona:
    10
Obrażenia:
    5-9
Wytrzymałość:
    30
Szybkość:
    12
Przyrost:
    5/10/15
Koszt:
    275 złota

Zdolności:
Odporność na magię

Opis:
Jak mówiłem projekt do bani więc nie będę pisał o plusach Ul. Pegaza bo ich po prostu nie widzę.

Drzewiec

Atak:
    9
Obrona:
    12
Obrażenia:
    10-14
Wytrzymałość:
    55
Szybkość:
    3
Przyrost:
    3/6/10
Koszt:
    350 złota

Zdolności:
Paraliżuje wrogów

Opis:
Kolejny bardzo znany potwór a mianowicie Drzewiec. Ten kto czytał "Władcę Pierścieni" lub "Hobbita" to na pewno przypomina sobie wielkie drzewa, których nic nie zatrzymało i walczyły o swoje. Tak też jest i w tej grze, drzewce są bardzo wytrzymałe, ale dość wolne. Jednak uważam, że to jeden z lepszych projektów w grze. Może wprawić w zdrętwienie i jednostka stojąca obok nie może uciec.

Ent

Atak:
    9
Obrona:
    12
Obrażenia:
    10-14
Wytrzymałość:
    65
Szybkość:
    4
Przyrost:
    3/6/10
Koszt:
    425 złota

Zdolności:
Paraliżuje wrogów

Opis:
Prawie niczym się nie różni od swojej nie ulepszonej wersji, ale jednak jest jeszcze bardziej wytrzymały i troszkę szybszy.

Jednorożec

Atak:
    15
Obrona:
    14
Obrażenia:
    18-22
Wytrzymałość:
    90
Szybkość:
    7
Przyrost:
    2/4/6
Koszt:
    850 złota

Zdolności:
Aura antymagiczna, oślepia wrogów

Opis:
Czysto bajkowy stwór czyli koń z rogiem. Moim zdaniem ta jednostka nie zasługuję na 6 poziom. Ale oślepia wrogów i to jest to.

Jednorożec bitewny

Atak:
    15
Obrona:
    14
Obrażenia:
    18-22
Wytrzymałość:
    110
Szybkość:
    9
Przyrost:
    2/4/6
Koszt:
    950 złota

Zdolności:
Aura antymagiczna, oślepia wrogów

Opis:
Tutaj twórcy postarali się już o lepszą grafikę i efektywniejszy wygląd. Jednorożec to mocna jednostka, ale nie jest na tym miejscu co powinna.

Zielony smok

Atak:
    18
Obrona:
    18
Obrażenia:
    40-50
Wytrzymałość:
    180
Szybkość:
    10
Przyrost:
    1/2/3
Koszt:
    2400 złota ; 1 kryształów

Zdolności:
Odporność na magię poziomów 1-3

Opis:
Któż będąc dzieckiem nie marzył by znaleźć się w krainie smoków ehhhhh. Twórcy heroesa wiedzieli że nie mogą sobie pozwolić na świat fantasy bez smoków, dlatego z dodatkiem AB jest ich naprawdę wiele lecz niestety Zielony Smok jest z nich wszystkich najsłabszy.

Złoty smok

Atak:
    27
Obrona:
    27
Obrażenia:
    40-50
Wytrzymałość:
    250
Szybkość:
    16
Przyrost:
    1/2/3
Koszt:
    4000 złota ; 2 kryształów

Zdolności:
Odporność na magię poziomów 1-4

Opis:
Kompletna porażka. Chociaż jest odporny na większość czarów to do wybudowania jego legowiska potrzeba b. dużo surowców, a jak dla mnie nie jest tego wart.


reszta potem
źródło: http://www.heroes3.eu/jednostki

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Logement cosy Ă  proximitĂŠ de Bayeux UbytovĂĄnĂ­ Conca dei Marini nowavestroia narutorpggame